De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries

This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367419721
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 258
  • Udgivet:
  • 7. april 2020
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 498 g.
  • 2-4 uger.
  • 24. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries

This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.

Brugerbedømmelser af Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries



Find lignende bøger
Bogen Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries findes i følgende kategorier: