Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 7. april 2020
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 498 g.
- 2-4 uger.
- 24. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries
This book will teach the basics of business in a way relevant to the challenges of running a small business marketing a creative product.Whether it is understanding the basics of business language or using social media marketing, this textbook covers the entrepreneurial skills required to succeed in the creative sector.
Brugerbedømmelser af Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Entrepreneurship for the Creative and Cultural Industries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621