De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Entrepreneurial Marketing and International New Ventures

- Antecedents, Elements and Outcomes

Bag om Entrepreneurial Marketing and International New Ventures

The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367456399
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 196
  • Udgivet:
  • 15. april 2020
  • Størrelse:
  • 237x158x13 mm.
  • Vægt:
  • 440 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Entrepreneurial Marketing and International New Ventures

The book investigates the entrepreneurial marketing (EM) concept within the broader discipline of international entrepreneurship.

Brugerbedømmelser af Entrepreneurial Marketing and International New Ventures



Find lignende bøger
Bogen Entrepreneurial Marketing and International New Ventures findes i følgende kategorier: