Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 75
- Udgivet:
- 23. september 2021
- Udgave:
- Størrelse:
- 234x178x9 mm.
- Vægt:
- 116 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century
This Element examines entrepreneurship through the lens of identity and narrative based on interview data with book publishing entrepreneurs in the US Book publishing entrepreneurship narratives of independence, culture over commerce, accidental profession, place, risk, (in)stability, busyness, and freedom are examined in this Element.
Brugerbedømmelser af Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Entrepreneurial Identity in US Book Publishing in the Twenty-First Century findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621