Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 301
- Udgivet:
- 30. april 2015
- Størrelse:
- 224x292x29 mm.
- Vægt:
- 1182 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
Blurring the lines between advertisements and editorial content, branded marketing provides advertisers and consumers with highly engaging media content that benefits them both. This title provides an interdisciplinary approach to connecting with the consumer through branding strategies in the entertainment and media fields.
Brugerbedømmelser af Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621