Enabling Consumer and Entrepreneurial Literacy in Subsistence Marketplaces
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 223
- Udgivet:
- 21. juni 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 234x156x15 mm.
- Vægt:
- 1160 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Enabling Consumer and Entrepreneurial Literacy in Subsistence Marketplaces
In a groundbreaking text that will inspire literacy educators, the authors here describe research on low-literate, poor buyers and sellers in subsistence marketplaces. They examine the consequent development of an innovative marketplace literacy educational program that enables consumer and entrepreneurial literacy.
Brugerbedømmelser af Enabling Consumer and Entrepreneurial Literacy in Subsistence Marketplaces
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Enabling Consumer and Entrepreneurial Literacy in Subsistence Marketplaces findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621