Empowerment: HR Strategies for Service Excellence
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 19. juni 2001
- Størrelse:
- 157x234x18 mm.
- Vægt:
- 482 g.
- 2-4 uger.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Empowerment: HR Strategies for Service Excellence
Presents managers and students the importance of empowerment as part of human resource strategy. This book provides a perspective of this established management technique, identifying factors that will lead to a win: win situation for all concerned. It uses case studies from companies such as McDonalds, TGI Fridays and Harvester Restaurants.
Brugerbedømmelser af Empowerment: HR Strategies for Service Excellence
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Empowerment: HR Strategies for Service Excellence findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621