Employer Branding for Competitive Advantage
- Models and Implementation Strategies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 204
- Udgivet:
- 22. marts 2021
- Størrelse:
- 161x241x20 mm.
- Vægt:
- 478 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Employer Branding for Competitive Advantage
This book shows how to build and maintain a distinctive and credible employer brand, and develop a set of relevant success metrics to help measure ROI. Starting with the current interest in employer branding, this book looks at the historical roots of brand management and the practical steps to achieve employer brand management success.
Brugerbedømmelser af Employer Branding for Competitive Advantage
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Employer Branding for Competitive Advantage findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621