Emotionalisierung Von Marken
- Inter-Industrieller Vergleich Der Relevanz Emotionaler Markenimages Fur Das Konsumentenverhalten
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 401
- Udgivet:
- 26. september 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x24 mm.
- Vægt:
- 553 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Emotionalisierung Von Marken
Tjark Christian Freundt untersucht, welcher Stellenwert emotionalen Markenimages im Vergleich zur rationalen Imagedimension tatsächlich zukommt. Hierzu stützt er sich auf nahezu 30.000 Markenbewertungen in über 13 Branchen für fast 80 Marken. Besonderen Wert legt er auf Unterschiede zwischen verschiedenen Produktmärkten und unterschiedlichen Stufen im Kundenbindungszyklus.
Brugerbedømmelser af Emotionalisierung Von Marken
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Emotionalisierung Von Marken findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621