Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 168
- Udgivet:
- 16. april 2019
- Størrelse:
- 242x164x10 mm.
- Vægt:
- 432 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality
Emotional intelligence (EI) is the ability to recognize emotions, thereby guiding behavior and allowing emotional adjustment to environments. As services are produced and consumed simultaneously, the employee EI is vital. This book uses a skills-based approach to explain how emotional intelligence can be developed in tourism and hospitality.
Brugerbedømmelser af Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Emotional Intelligence in Tourism and Hospitality findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621