Emergent Strategies for E-business Processes, Services, and Implications
- Advancing Corporate Frameworks
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 374
- Udgivet:
- 15. januar 2009
- Størrelse:
- 280x216x23 mm.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Emergent Strategies for E-business Processes, Services, and Implications
Contains research articles on e-business concepts, models, processes, services, and applications. This book covers topics that include e-CRM, e-business model, multi-channel management, e-health, m-commerce adoption, offshore outsourcing, and e-business innovation.
Brugerbedømmelser af Emergent Strategies for E-business Processes, Services, and Implications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Emergent Strategies for E-business Processes, Services, and Implications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621