De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

- A State of the Art Analysis and Future Directions

Bag om Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319524580
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 138
  • Udgivet:
  • 22. februar 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 160x239x11 mm.
  • Vægt:
  • 260 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context

This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing.

Brugerbedømmelser af Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context



Find lignende bøger
Bogen Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context findes i følgende kategorier: