De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Electoral Strategies and Political Marketing

Bag om Electoral Strategies and Political Marketing

Despite the central importance of elections to representative democracy, there is no systematic study available of how exactly the parties wage their election campaigns.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333558942
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 245
  • Udgivet:
  • 17. november 1992
  • Størrelse:
  • 140x216x18 mm.
  • Vægt:
  • 500 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Electoral Strategies and Political Marketing

Despite the central importance of elections to representative democracy, there is no systematic study available of how exactly the parties wage their election campaigns.

Brugerbedømmelser af Electoral Strategies and Political Marketing



Find lignende bøger
Bogen Electoral Strategies and Political Marketing findes i følgende kategorier: