Electoral Campaigns, Media, and the New World of Digital Politics
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 330
- Udgivet:
- 22. marts 2022
- Størrelse:
- 228x152x24 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Electoral Campaigns, Media, and the New World of Digital Politics
Today, political leaders and candidates for office must campaign in a multi-media world not only through the traditional media forums, but also through new digital media, particularly social media. This volume chronicles how Twitter, Facebook, Reddit, email, and memes are used successfully and unsuccessfully to influence elections.
Brugerbedømmelser af Electoral Campaigns, Media, and the New World of Digital Politics
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Electoral Campaigns, Media, and the New World of Digital Politics findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621