Ekspertstemmer
- - en guide til ekspertkommunikation og interessevaretagelse i et digitalt mediebillede
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 136
- Udgivet:
- 2. februar 2023
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 120x200x9 mm.
- Vægt:
- 219 g.
- 1-5 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ekspertstemmer
Der er stigende krav til, at virksomheder og organisationer skal kunne bruge deres eksperter og andre talspersoner offensivt i kommunikationen. I et fragmenteret mediebillede, hvor der er brug for at kunne spille på mange tangenter i den eksterne kommunikation, er tydelige eksperter guld værd for organisationens kommunikation og interessevaretagelse.Ekspertstemmer er guiden til eksperter og deres kolleger i danske presse- og kommunikationsafdelinger, der gerne vil have en tydeligere stemme på deres område og vinde markedsandele i kampen om synlighed, kendskab og bedre omdømme.
I bogen møder du cases, eksempler og interviews med nogle af de mest fremtrædende talspersoner i danske organisationer. Deres erfaringer bliver i bogen krydret med konkrete råd og vejledning til, hvordan man i dag arbejder med at styrke sin ekspertkommunikation som individ og som organisation, og hvordan man sætter arbejdet i system.
Bogen rummer hands on-rådgivning om at optræde i medierne og være aktiv på Twitter og LinkedIn til de talspersoner, der eksekverer organisationens faglige budskaber, og den rummer råd til implementering og udvikling til de kommunikationsmedarbejdere, der skal understøtte ekspertstemmerne i det daglige.
I bogen møder du cases, eksempler og interviews med nogle af de mest fremtrædende talspersoner i danske organisationer. Deres erfaringer bliver i bogen krydret med konkrete råd og vejledning til, hvordan man i dag arbejder med at styrke sin ekspertkommunikation som individ og som organisation, og hvordan man sætter arbejdet i system.
Bogen rummer hands on-rådgivning om at optræde i medierne og være aktiv på Twitter og LinkedIn til de talspersoner, der eksekverer organisationens faglige budskaber, og den rummer råd til implementering og udvikling til de kommunikationsmedarbejdere, der skal understøtte ekspertstemmerne i det daglige.
Brugerbedømmelser af Ekspertstemmer
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ekspertstemmer findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Krop og sind
- Kunst og kultur > Scenekunst > Internet og digitale medier
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Socialpsykologi og gruppepsykologi > Mellemmenneskelig kommunikation og færdigheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621