Ejerskab og strategi
- Skab sammenhæng mellem ejer, koncern og forretning
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 212
- Udgivet:
- 11. april 2023
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 171x242x18 mm.
- Vægt:
- 470 g.
- 1-2 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ejerskab og strategi
DET AKTIVE EJERSKAB ER EN KATALYSATOR FOR FREMTIDIG SUCCES.
Virksomhedsejere og topledelser bliver i stigende grad mødt med krav og forandringer, der kræver, at de sætter en tydelig, strategisk retning. Udfordringen er, at strategien mange steder ikke har en tydelig kobling til ejerskabet – for der mangler en forståelse af de forskellige niveauer i strategiarbejdet.
Denne bog skaber forståelse for sammenhængen mellem ejerskab og strategi i en dansk kontekst. Forfatterne introducerer begrebet ejerstrategi som et afgørende redskab til at sikre, at ejerne arbejder aktivt for virksomhedens retning gennem ejerskabet.
I bogen deler en række førende danske topledere ud af deres perspektiver på succesfuldt strategiarbejde. Fælles for deres virksomheder er, at de har skabt ekstraordinære resultater for samfund, ejere, kunder og medarbejdere med ejerskabet som udgangspunkt.
EJERSKAB OG STRATEGI er skrevet til alle med en generel interesse i strategi, men henvender sig især til strategipraktikere – der arbejder tæt på topledelser eller selv er topledere – og studerende, der teoretisk skal klædes på til strategiarbejdet.
Virksomhedsejere og topledelser bliver i stigende grad mødt med krav og forandringer, der kræver, at de sætter en tydelig, strategisk retning. Udfordringen er, at strategien mange steder ikke har en tydelig kobling til ejerskabet – for der mangler en forståelse af de forskellige niveauer i strategiarbejdet.
Denne bog skaber forståelse for sammenhængen mellem ejerskab og strategi i en dansk kontekst. Forfatterne introducerer begrebet ejerstrategi som et afgørende redskab til at sikre, at ejerne arbejder aktivt for virksomhedens retning gennem ejerskabet.
I bogen deler en række førende danske topledere ud af deres perspektiver på succesfuldt strategiarbejde. Fælles for deres virksomheder er, at de har skabt ekstraordinære resultater for samfund, ejere, kunder og medarbejdere med ejerskabet som udgangspunkt.
EJERSKAB OG STRATEGI er skrevet til alle med en generel interesse i strategi, men henvender sig især til strategipraktikere – der arbejder tæt på topledelser eller selv er topledere – og studerende, der teoretisk skal klædes på til strategiarbejdet.
Brugerbedømmelser af Ejerskab og strategi
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ejerskab og strategi findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621