Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 470
- Udgivet:
- 29. september 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x24 mm.
- Vægt:
- 600 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen
Heiko D. Müller untersucht folgende Themen: in der Praxis vorherrschende Gestaltungsformen von CRM-Aktivitäten; Auswirkungen von Umweltvariablen, Unternehmensressourcen und Kundenstrukturen auf die Gestaltung von CRM-Prozessen; Einfluss des Ausmaßes dieser CRM-Aktivitäten auf den Markt- und Unternehmenserfolg.
Brugerbedømmelser af Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Einsatz von Customer Relationship Management-Systemen findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621