Einsatz Des Analytic Hierarchy Process Im Relationship Marketing
- Eine Analyse Strategischer Optionen Bei Dienstleistungsunternehmen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 380
- Udgivet:
- 15. juli 2003
- Udgave:
- 12003
- Størrelse:
- 210x148x21 mm.
- Vægt:
- 481 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Einsatz Des Analytic Hierarchy Process Im Relationship Marketing
Martin Ahlert unterstützt die komplexe Entscheidungsfindung im Management von Kundenbeziehungen, indem er eine notwendige Erweiterung des Planungs- und Steuerungsinstrumentariums vornimmt und ein neuartiges, auf der AHP-Methodik basierendes Instrument entwickelt.
Brugerbedømmelser af Einsatz Des Analytic Hierarchy Process Im Relationship Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Einsatz Des Analytic Hierarchy Process Im Relationship Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621