Einfuhrung in Die Wahrnehmungs-, Lern- Und Werbe-Psychologie
indgår i Edition Psychologie serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 220
- Udgivet:
- 6. april 2005
- Udgave:
- 22
- Størrelse:
- 170x244x14 mm.
- Vægt:
- 553 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Einfuhrung in Die Wahrnehmungs-, Lern- Und Werbe-Psychologie
Das Werk führt in grundlegender Form in Themen, Fragestellungen und Befunde der Wahrnehmungs-, Motivations-, Lern-, und Werbepsychologie ein, um dadurch umfassendere Lösungsansätze zu finden. Dazu werden manche Strömungen und Forschungsaspekte in der Psychologie genauer betrachtet, andere lediglich kurz erwähnt. Die Einführung ist didaktisch exzellent aufbereitet. Der Lehrstoff wird in Übungsaufgaben geprüft.
Brugerbedømmelser af Einfuhrung in Die Wahrnehmungs-, Lern- Und Werbe-Psychologie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Einfuhrung in Die Wahrnehmungs-, Lern- Und Werbe-Psychologie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621