De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Eine Untersuchung der akademischen Werbewirkungsforschung hinsichtlich ihrer Fachbereiche, Theorien und Modelle

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640594443
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 28
  • Udgivet:
  • 16. april 2010
  • Størrelse:
  • 148x210x2 mm.
  • Vægt:
  • 50 g.
  • 2-3 uger.
  • 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Eine Untersuchung der akademischen Werbewirkungsforschung hinsichtlich ihrer Fachbereiche, Theorien und Modelle



Find lignende bøger
Bogen Eine Untersuchung der akademischen Werbewirkungsforschung hinsichtlich ihrer Fachbereiche, Theorien und Modelle findes i følgende kategorier: