Effective Direct Advertising [microform]; the Principles and Practice of Producing Direct Advertising for Distribution by Mail or Otherwise
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 366
- Udgivet:
- 9. september 2021
- Størrelse:
- 234x156x21 mm.
- Vægt:
- 685 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Effective Direct Advertising [microform]; the Principles and Practice of Producing Direct Advertising for Distribution by Mail or Otherwise
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Effective Direct Advertising [microform]; the Principles and Practice of Producing Direct Advertising for Distribution by Mail or Otherwise findes i følgende kategorier: