De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Effect of Advertising and Display

- Assessing the Evidence

Bag om Effect of Advertising and Display

Robert East presents evidence on successful advertising campaigns where the brand benefits from more sales and higher prices, and he describes how good advertising can sometimes reduce the cost of doing business.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402075148
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 118
  • Udgivet:
  • 1. juli 2003
  • Udgave:
  • 2003
  • Størrelse:
  • 234x156x9 mm.
  • Vægt:
  • 339 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Effect of Advertising and Display

Robert East presents evidence on successful advertising campaigns where the brand benefits from more sales and higher prices, and he describes how good advertising can sometimes reduce the cost of doing business.

Brugerbedømmelser af Effect of Advertising and Display



Find lignende bøger
Bogen Effect of Advertising and Display findes i følgende kategorier: