Educating for Creativity within Higher Education
- Integration of Research into Media Practice
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 30. januar 2019
- Udgave:
- 12018
- Vægt:
- 344 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Educating for Creativity within Higher Education
As the creation of media messages is a fundamental aspect of global creative industries, and that numerous concerns practitioners face are based upon a certain understanding of creativity, the authors propose an exploration of what creativity is in terms of research, and then apply it pedagogically.
Brugerbedømmelser af Educating for Creativity within Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Educating for Creativity within Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621