Eat and Go: Branding and Design Identity for Takeaways and Restaurants
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 17. maj 2017
- Størrelse:
- 211x280x19 mm.
- Vægt:
- 1104 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Eat and Go: Branding and Design Identity for Takeaways and Restaurants
This book showcases the latest and freshest graphic design of restaurants offering takeaway services.
Brugerbedømmelser af Eat and Go: Branding and Design Identity for Takeaways and Restaurants
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Eat and Go: Branding and Design Identity for Takeaways and Restaurants findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621