E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization
- Technologies for Emerging E-Business Strategies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 350
- Udgivet:
- 1. september 2010
- Størrelse:
- 280x216x19 mm.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization
The Web has metamorphosed into a powerful vehicle for the development and delivery of new, emergent products and services, creating vast implications for organizational strategies. This work highlights business products, services, strategies, and philosophies drawn from a collaborative information platform.
Brugerbedømmelser af E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen E-Novation for Competitive Advantage in Collaborative Globalization findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621