E-Commerce-Geschaftsmodelle Im Deutschen Tourismusmarkt
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 445
- Udgivet:
- 15. juli 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 210x148x27 mm.
- Vægt:
- 612 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af E-Commerce-Geschaftsmodelle Im Deutschen Tourismusmarkt
Auf der Basis einer umfassenden Fallstudienanalyse von ausgewählten E-Commerce-Geschäftsmodellen im deutschen Tourismusmarkt sowie unter Rückgriff auf Methoden der Strategielehre untersucht Philipp Wohland Wettbewerbsvorteile von einzelnen Geschäftsmodellen und erklärt dadurch ihren Erfolg.
Brugerbedømmelser af E-Commerce-Geschaftsmodelle Im Deutschen Tourismusmarkt
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen E-Commerce-Geschaftsmodelle Im Deutschen Tourismusmarkt findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621