Drugs and Popular Culture in the Age of New Media
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 16. oktober 2015
- Størrelse:
- 152x229x13 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 13. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Drugs and Popular Culture in the Age of New Media
This book examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new mediäincluding social networking and video file-sharing sites¿transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented.
Brugerbedømmelser af Drugs and Popular Culture in the Age of New Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Drugs and Popular Culture in the Age of New Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621