Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business Thinker
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 16. november 2012
- Størrelse:
- 159x232x25 mm.
- Vægt:
- 574 g.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business Thinker
Bill Cohen's interpretation of Drucker's work has never been needed more than today, when marketing spells difference between success and failure. In this book, Drucker on Marketing reflects Bill Cohen's ability to understand and communicate Peter Drucker's thoughts and ideas about [marketing].
Brugerbedømmelser af Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business Thinker
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business Thinker findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621