De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

- Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms

Bag om Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658351496
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 243
  • Udgivet:
  • 7. august 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 351 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.

Brugerbedømmelser af Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels



Find lignende bøger
Bogen Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels findes i følgende kategorier: