Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels
- Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 243
- Udgivet:
- 7. august 2021
- Udgave:
- 12021
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 351 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels
Katja Wagner investigates consumer behavioral intention and interactions with new technologies and digital channels.
Brugerbedømmelser af Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621