Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 16. december 2015
- Størrelse:
- 237x165x33 mm.
- Vægt:
- 596 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way
Offers a look at how Mercedes-Benz transformed itself into a best-in-class, customer-obsessed organization. This book reveals how leaders within the organization drove the transformation of the operational and cultural environments at Mercedes-Benz through their strategic vision.
Brugerbedømmelser af Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Driven to Delight: Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621