Drag Reduction by Shock and Boundary Layer Control
- Results of the Project EUROSHOCK II. Supported by the European Union 1996-1999
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 452
- Udgivet:
- 24. april 2002
- Udgave:
- 2002
- Størrelse:
- 234x156x26 mm.
- Vægt:
- 1850 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Drag Reduction by Shock and Boundary Layer Control
Concerning aircraft efficiency - relevant to the present research - a reduction in aircraft drag of 10%, a reduction in aircraft fuel consumption of 30%, and a reduction in airframe, engine and system weight of 20% are envisaged.
Brugerbedømmelser af Drag Reduction by Shock and Boundary Layer Control
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Drag Reduction by Shock and Boundary Layer Control findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621