Domesticity and Consumer Culture in Iran
- Interior Revolutions of the Modern Era
indgår i Iranian Studies serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 280
- Udgivet:
- 31. januar 2013
- Størrelse:
- 241x157x21 mm.
- Vægt:
- 562 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Domesticity and Consumer Culture in Iran
This book explores the transformation of home culture and domestic architecture in twentieth century Iran. While highlighting the role of architects and urban planners since the turn of the century, the book also studies the interplay between foreign influences, gender roles, consumer culture, and women's education as they intersect with taste, fashion, and interior design.
Brugerbedømmelser af Domesticity and Consumer Culture in Iran
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Domesticity and Consumer Culture in Iran findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621