Doctor Who: The Unfolding Event - Marketing, Merchandising and Mediatizing a Brand Anniversary
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 146
- Udgivet:
- 20. juli 2015
- Udgave:
- 12015
- Størrelse:
- 224x148x18 mm.
- Vægt:
- 330 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Doctor Who: The Unfolding Event - Marketing, Merchandising and Mediatizing a Brand Anniversary
The BBC TV series Doctor Who celebrated its 50th anniversary in 2013; this book analyses how promotion, commemorative merchandise and 3D cinema screenings worked paratextually to construct a 'popular media event' while sometimes uneasily integrating public service values and consumerist logics.
Brugerbedømmelser af Doctor Who: The Unfolding Event - Marketing, Merchandising and Mediatizing a Brand Anniversary
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Doctor Who: The Unfolding Event - Marketing, Merchandising and Mediatizing a Brand Anniversary findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621