#dkgame
- Historier fra den danske spilbranche
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 88
- Udgivet:
- 28. marts 2019
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 181x257x14 mm.
- Vægt:
- 437 g.
- 1-5 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af #dkgame
Fra bagsiden: #dkgame er der, du møder den danske spilindustri på de sociale medier. Denne bog er en lang række møder med de mennesker, som arbejder med at lave computerspil i Danmark. Hør historierne fra spiludviklerne selv. Lær mere om den danske og nordiske spilbranche. Bliv introduceret til uddannelsesmuligheder, og læs om den typiske produktionsgang i spiludvikling – fra de helt små virksomheder, hvor få personer stykker en forretning sammen af drømme og hårdt arbejde, til de store, hvor mange mennesker sammen skaber de store AAAproduktioner.
Brugerbedømmelser af #dkgame
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen #dkgame findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Computer og IT
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Illustrationer og kommerciel kunst > Computerspil som kunstart
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Karrierevejledning
- Databehandling og informationsteknologi > Grafisk IT og digitale medier > Spildesign
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Selvhjælp og personlig udvikling > Råd om karriere og opnåelse af succes
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621