De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Discrete Choice Experiments in Marketing

- Use of Priors in Efficient Choice Designs and Their Application to Individual Preference Measurement

Bag om Discrete Choice Experiments in Marketing

Stated otherwise, companies need to know about consumer preferences to manufacture tailor-made products, consumers are willing to buy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783790810455
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 173
  • Udgivet:
  • 1. september 1997
  • Størrelse:
  • 244x170x10 mm.
  • Vægt:
  • 335 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Discrete Choice Experiments in Marketing

Stated otherwise, companies need to know about consumer preferences to manufacture tailor-made products, consumers are willing to buy.

Brugerbedømmelser af Discrete Choice Experiments in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Discrete Choice Experiments in Marketing findes i følgende kategorier: