De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Direct, Digital & Data-Driven Marketing

Bag om Direct, Digital & Data-Driven Marketing

In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529708172
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 784
  • Udgivet:
  • 23. januar 2020
  • Udgave:
  • 5
  • Størrelse:
  • 248x189x42 mm.
  • Vægt:
  • 1514 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 10. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Direct, Digital & Data-Driven Marketing

In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.

Brugerbedømmelser af Direct, Digital & Data-Driven Marketing



Find lignende bøger
Bogen Direct, Digital & Data-Driven Marketing findes i følgende kategorier: