Digitales Marketing und Branding von Anlagen in São Tomé und Príncipe
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 15. marts 2024
- Størrelse:
- 152x229x6 mm.
- Vægt:
- 163 g.
- 2-3 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digitales Marketing und Branding von Anlagen in São Tomé und Príncipe
Die Inseln von São Tomé und PrÃncipe sind seit jeher als die "wunderbaren Inseln" und die "Schokoladeninseln" bekannt.Dieses Buch zielt darauf ab, den oben genannten Bezeichnungen mit Hilfe von geistigem Eigentum (Marken, Patente, gewerbliche Muster, Gebrauchsmuster, neue Pflanzensorten, geografische Angaben / DO, traditionelles Wissen und Urheberrecht und verwandte Rechte) Nachhaltigkeit zu verleihen, indem die Umwelt des historischen und kulturellen Erbes von São Tomé und PrÃncipe erhalten wird.
Brugerbedømmelser af Digitales Marketing und Branding von Anlagen in São Tomé und Príncipe
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digitales Marketing und Branding von Anlagen in São Tomé und Príncipe findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621