Digitales Marketing fur Dummies
indgår i Fur Dummies serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 352
- Udgivet:
- 1. december 2021
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 176x240x20 mm.
- Vægt:
- 624 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digitales Marketing fur Dummies
Sie möchten Ihre Produkte oder Dienstleistungen über digitales Marketing bewerben - aber fragen sich, wie Sie das anstellen? Auf welchen Social-Media-Plattformen sollte Ihr Unternehmen aktiv sein? Wie kommen Sie an Fans, Follower und Likes? Wie gestalten Sie Ihre Webseite und generieren Sie Traffic? "Digitales Marketing für Dummies" beantwortet all diese Fragen. Außerdem stellen die Autoren verschiedene Analysetools vor, mit denen Sie Ihre Werbekampagnen prüfen und optimieren können. So gerüstet, präsentieren Sie Ihr Unternehmen schon bald optimal im Web.
Brugerbedømmelser af Digitales Marketing fur Dummies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digitales Marketing fur Dummies findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621