Digital Transformation in the Customer Experience
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 440
- Udgivet:
- 10. februar 2025
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Kan forudbestilles.
- 10. februar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Transformation in the Customer Experience
Discusses how digital transformation can help service and manufacturing firms to deliver better customer experience. Seeks to disseminate novel technical concepts and features. Addresses questions such as the relevance of e-service quality in customer satisfaction and loyalty, the IoET in marketing and healthcare, and more.
Brugerbedømmelser af Digital Transformation in the Customer Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Transformation in the Customer Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621