Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries
- Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 29. december 2020
- Størrelse:
- 260x502x24 mm.
- Vægt:
- 574 g.
- 2-3 uger.
- 30. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries
This book investigates the effects of digital transformation on cultural organisations. With contributions from scholars globally, the book identifies managerial implications throughout. Valuable reading for researchers of arts and culture management, the creative industries and digital transformation more broadly.
Brugerbedømmelser af Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621