Digital Tools for Academic Branding and Self-Promotion
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 31. oktober 2016
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Tools for Academic Branding and Self-Promotion
Presents the latest research on the interrelationship between digital branding and academic reputation. Showcasing relevant digital platforms and techniques, this book is a compendium of vital material for academics, professionals, practitioners, and marketers interested in effective reputation management.
Brugerbedømmelser af Digital Tools for Academic Branding and Self-Promotion
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Tools for Academic Branding and Self-Promotion findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621