Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning
- Policy, Practice and Identity
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 3. juni 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 148x210x18 mm.
- Vægt:
- 3846 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning
This book advances an alternative reading of the social, political and cultural issues surrounding schools and technology and develops a comprehensive overview of the interplay between policy, practice and identity in school workplaces.
Brugerbedømmelser af Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Technology, Schools and Teachers' Workplace Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621