Digital Technologies and Generational Identity
- ICT Usage Across the Life Course
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 20. maj 2019
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 449 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Technologies and Generational Identity
Combining a collection of international perspectives from a range of fields, including social gerontology, social policy, sociology, psychology, anthropology, gender studies, communication and marketing, this book weaves empirical evidence with theoretical insights on the role of digital technologies across the life course.
Brugerbedømmelser af Digital Technologies and Generational Identity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Technologies and Generational Identity findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621