Digital modenhed
- Strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer
- Indbinding:
- Hæftet
- Udgivet:
- 28. september 2021
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 158x233x10 mm.
- Vægt:
- 384 g.
- 1-3 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital modenhed
Når virksomheder og organisationer indfører ny teknologi, har det afgørende indflydelse på virksomhedens strategi og den måde, de organiserer sig på. Teknologierne er i dag meget mere end redskaber, som man som leder kan nøjes med at sige ja eller nej til at investere i. De er blevet grundlaget for nye forretningsmodeller, nye produkter og nye services, ligesom de forandrer forholdet til kunder og borgere, til samarbejdspartnere og de ansattes hverdag og faglighed.
Teknologierne giver altså enestående muligheder for at styrke konkurrencepositionen og imødekomme kunders og borgeres krav og forventninger på nye måder. Men de stiller også nye krav til dit lederskab.
Digital modenhed – strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer viser, hvordan teknologien har udviklet sig i generationer siden digitaliseringens spæde begyndelse, og hvad hvert udviklingstrin stiller af nye krav til strategi, organisation og lederskab.
Du skal som leder ikke nødvendigvis være teknologisk ekspert. Men du skal forstå, hvordan din virksomhed eller organisation til stadighed kan skabe ny værdi for kunder og borgere med digitale muligheder, og hvordan det gør jer til en attraktiv og udviklende arbejdsplads og en eftertragtet samarbejdspartner.
Teknologierne udvikler sig, uanset om du gør det eller ej. Men du kan vælge at udvikle dig med dem, så du både kan se deres potentiale til at gøre verden bedre og skabe værdi og undgå deres faldgruber.
Bogen er for alle ledere, som gerne vil kunne bruge den kraft, som teknologierne er, på en måde, som er relevant for virksomhedens digitale udviklingstrin. Og som samtidig peger fremad.
Teknologierne giver altså enestående muligheder for at styrke konkurrencepositionen og imødekomme kunders og borgeres krav og forventninger på nye måder. Men de stiller også nye krav til dit lederskab.
Digital modenhed – strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer viser, hvordan teknologien har udviklet sig i generationer siden digitaliseringens spæde begyndelse, og hvad hvert udviklingstrin stiller af nye krav til strategi, organisation og lederskab.
Du skal som leder ikke nødvendigvis være teknologisk ekspert. Men du skal forstå, hvordan din virksomhed eller organisation til stadighed kan skabe ny værdi for kunder og borgere med digitale muligheder, og hvordan det gør jer til en attraktiv og udviklende arbejdsplads og en eftertragtet samarbejdspartner.
Teknologierne udvikler sig, uanset om du gør det eller ej. Men du kan vælge at udvikle dig med dem, så du både kan se deres potentiale til at gøre verden bedre og skabe værdi og undgå deres faldgruber.
Bogen er for alle ledere, som gerne vil kunne bruge den kraft, som teknologierne er, på en måde, som er relevant for virksomhedens digitale udviklingstrin. Og som samtidig peger fremad.
Brugerbedømmelser af Digital modenhed
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital modenhed findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621