Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 460
- Udgivet:
- 31. oktober 2017
- Størrelse:
- 441x291x35 mm.
- Vægt:
- 1524 g.
- 8-11 hverdage.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
Presents the latest scholarly research on the need for a variety of technologies and new techniques in which companies and brand managers can promote higher-end products. This publication features coverage on a broad range of topics and perspectives such as brand communication, mobile commerce, and multichannel retailing.
Brugerbedømmelser af Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621