Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
indgår i Advances in Tourism Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 256
- Udgivet:
- 31. marts 2022
- Størrelse:
- 235x154x17 mm.
- Vægt:
- 378 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
Digital marketing and online social media platforms have become the cornerstones to the success of places and accommodation. This edited volume investigates the current status of digital marketing and social media utilization by both travellers and service providers and explores future digital marketing and social media research trends.
Brugerbedømmelser af Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism and Hospitality Organizations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621