Digital Gaming and the Advertising Landscape
indgår i Games and Play serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 206
- Udgivet:
- 12. august 2019
- Størrelse:
- 241x161x13 mm.
- Vægt:
- 596 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Gaming and the Advertising Landscape
The evolution of the game industry and changes in the advertising landscape in recent years have led to a keen interest of marketers in using digital games for advertising purposes. However, despite the increasing interest in this marketing strategy, the potential of digital games as a medium to convey advertising messages remains unexploited.[-][-
Brugerbedømmelser af Digital Gaming and the Advertising Landscape
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Gaming and the Advertising Landscape findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621