Digital Disruption in Marketing and Communications
- A Strategic and Organizational Approach
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 30. juni 2021
- Størrelse:
- 231x156x18 mm.
- Vægt:
- 376 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Disruption in Marketing and Communications
Digital Disruption in Marketing and Communications sets out the evolution of marketing and communication both in strategic and organizational terms. The book provides an analysis of the main frameworks and how their operational applications support the change of business practices.
Brugerbedømmelser af Digital Disruption in Marketing and Communications
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Disruption in Marketing and Communications findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621