Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority
indgår i Media, Religion and Culture serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 226
- Udgivet:
- 9. september 2020
- Størrelse:
- 156x232x20 mm.
- Vægt:
- 372 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority
Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority explores the ways in which religiously-inspired digital media experts and influencers online challenge established religious leaders and those who seek to maintain institutional structures in a world where online and offline religious spaces are increasingly intertwined.
Brugerbedømmelser af Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Digital Creatives and the Rethinking of Religious Authority findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621