De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Digital and Social Media Marketing

- Emerging Applications and Theoretical Development

Bag om Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030243760
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 339
  • Udgivet:
  • 20. november 2020
  • Udgave:
  • 12020
  • Størrelse:
  • 233x154x27 mm.
  • Vægt:
  • 558 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Brugerbedømmelser af Digital and Social Media Marketing



Find lignende bøger
Bogen Digital and Social Media Marketing findes i følgende kategorier: