Dienstleistungen im Internet und ihre Qualitat aus Kundensicht
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 452
- Udgivet:
- 27. september 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x23 mm.
- Vægt:
- 583 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Dienstleistungen im Internet und ihre Qualitat aus Kundensicht
Hans-Friedrich Breithaupt analysiert Konstitutiva, Phasen und Arten der Dienstleistung im Internet und untersucht die Besonderheiten der Qualitätswahrnehmung der Abnehmer dieser Dienstleistungen sowie die daraus resultierenden Qualitätsdimensionen. Abschließend diskutiert er entsprechende Messverfahren.
Brugerbedømmelser af Dienstleistungen im Internet und ihre Qualitat aus Kundensicht
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Dienstleistungen im Internet und ihre Qualitat aus Kundensicht findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621